03.11.18

Приклади завдань для розвитку спостережливості

«Розсортуй каштани, шишки, жолуді!»
Завдання: Під час прогулянки у парку діти мають назбирати жолуді, каштани та шишки.Після цього на шкільному майданчику чи у класі за командою вчителя учні заплющують очі або зав'язують хусткою та сортують предмети, визначаючи їх на дотик – окремо каштани, жолуді та шишки. Після цього розплющують очі та дивляться, чи правильно розсортовані дари природи. Можна ускладнити завдання, запропонувавши на дотик визначати, якому дереву належить лист. 
«Метеоролог» Дітям подобається спостерігати. Запропонуйте школярам уявити себе справжніми метеорологами та здійснювати спостереження за погодою. Вони можуть самостійно створити певний прилад чи зробити цілий метеомайданчик.

Завдання: Запропонуйте учням вашого класу разом реєструвати погоду вранці та самостійно ввечері. Використовуйте для цього символічні зображення сонця, дощу, хмар і вітру, якими можна позначати погоду у спеціально створеному для цього зошиті. 
Як створити власноруч флюгер 

Можна зробити простий вимірювач дощу і додати в щоденник погоди ще одну графу – спостереження за дощем. Вам будуть потрібні високий тонкий посуд і широка воронка. Таке пристосування допоможе підрахувати навіть мінімальну кількість опадів, що потраплятимуть через воронку в посудину. Нанесіть на її поверхню різнокольорові поділки через певний інтервал і поставте на підвіконня. Добре починати такі спостереження, коли погода сильно змінюється, оскільки будь-які зміни активізують увагу дітей.
Як створити власноруч опадомір